Tematy przykładowych wystąpień

  1. Zdrowa komunikacja, czyli jak rozmawiać z pacjentem i jego rodziną?
  2. Motywowanie pacjentów do przestrzegania zaleceń terapeutycznych.
  3. Trudne sytuacje w kontakcie z pacjentem i jego rodziną.
  4. Współodpowiedzialność lekarza i pacjenta, czyli o relacji i efektach leczenia.
  5. Wypalenie zawodowe i metody zapobiegania.
  6. Jak pozyskiwać pacjentów i czym zasłużyć na ich lojalność?
  7. Zdrowy zespół w medycynie. O komunikacji i współpracy.
  8. Przywództwo i odpowiedzialność.
  9. Co nas motywuje i dlaczego – skąd czerpać dodatkowy napęd do działania?
  10. Każdy ma swój Mount Everest – o relacjach, które ułatwiają osiąganie ambitnych celów.
  11. Kiedy się targujesz, a kiedy negocjujesz – porozumienie czy wygrana?